Ohrid, Skoplje, Tirana (9. - 13.3.)

Od 9 do 13 ožujka Udruga je organizirala put u Makedoniju. Skupili smo se na Pilama i u 22.30 krenuli. Po običaju počastili smo se, ovaj put kolačima koje nam je bogato spremila naša Mare Đerek. Nakon, za neke uspješno, a za druge manje uspješno prospavane noći, stižemo u jutarnjim satima u Ohrid i smještamo se u hotel. Naš vodič Ljupče vodi nas u razgledavanje Ohrida, biser grada Makedonije. Stari naziv Ohrida bo je Lihindos što u prijevodu znači "Božanska svjetlost", dok današnji ne tako spektakularan naziv Ohrid potiče od slavenske riječi “hrid”, prema položaju grada koji leži na hridi koja se uzdiže iznad Ohridskog jezera.

Izlet u Tuheljske toplice

Deset dana ljepote i užitka Ljubitelja hrvatskih tradicija i prirodnih ljepota u Tuheljskim toplicama.

Fizijatra i  terapije ćemo svrstat pod klasičnu terapiju a a sve ostalo punjenjem baterija za dušu i tijelo.

Bazeni, svijet sauna, svakodnevne šetnje preljepim krajolikom u pratnji vodića, večere u Dvorcu Mihanović, mnogobrojni izleti  i iznad svega druženje članova uz pjesmu ,smijeh i zezanciju učinili su da  deset dana proleti u trenu.

Više...

Izlet na Brač od 8. do 11. 10. 2015.

Udruga je ponovila izlet na Brač, sada u novom sastavu.

Nas 16 i vozač Pero krenuli smo u četvrtak ujutro sa Pila, puni elana i u dobrom raspoloženju, sa kartom Brača i detaljnim planom putovanja i razgledanja Brača u naredna tri dana, koji nam je podijelila Nada Zanze. Gospođa Dubravka Marunčić je bila oboružana vodičem Brača i skoro cijelim putem nam je čitala o znamenitostima pojedinih naselja.

Put do Makarske je bio ugodan, a tamo nas je dočekala makarska riva sa usidrenim kočama i kašetama svježe ribe.

Više...

Video Neretvanske brudetijade 2015.

Neretvanska brudetijada 25.7.2015.

Sve je započelo sastankom male družine na Pilama iz Udruge ljubitelja hrvatskih tradicija i prirodnih ljepota koja je čekala kombi da je odvede na 13. Neretvansku brodetijadu u Opuzen. U kombiju je bilo veselo i svi su s ushićenjem čekali trenutak da se dočepaju slasnog komada brodeta. Uz kapljicu vina, pjesma je potekla potocima i članovi su oduševljeno prihvatili te krasne ljude iz doline Neretve. Mladi harmonikaš je otpjevao jednoj članici povodom njezinog 50. rođendana "Zoru bilu" i svi su prihvatili pjesmu, Dubrovčani i domaći. Udruga Pivčeva kala je domaćinski prihvatila i počastila članove Udruge i sve ljude dobre volje.

UDRUGA NA MLJETU OD 22-24.05.2015

Iz Gruškog porta nas je proslog petka ispratila kisa, te je poceo pohod na Mljet, koji sto se tice vremena i prognoze nije puno obecavao. No , udruga, kako sam cula, sa sobom uvijek nosi ugodno vrijeme u sto sam se i sama uvjerila(moj prvi izlet).

U kombiju, po jakoj kisi, iz Sobre prema hotelu, poceo je i prvi sat iz bogate povijesti otoka, koji je draga Jele, rodjena Mljecka, sa puno detalja i ljubavi izlagala.Za pokojeg clana to je bio i prvi susret sa ovim najzelenijim hrvatskim otokom(70% posumljen)
Rastu alepo borovi, pinije, hrast crnika..

Izložba Anabel Zanze u Umjetničkoj galeriji Dubrovnik

Dani jegulje u Opuzenu

Da biste vidjeli kako nam je na Danima jegulje 21.11. kliknite ovdje i ovdje

Tekst o izletu u Metković

Neretvanska brudetijada 25.7.2015.

Gledajući fotografije Martine Šiljeg ponovno smo proživjeli prekrasne trenutke na Neretvanskoj brudetijadi. Upijajući mirise i okuse koji su izvirali iz svake fotografije spomenute umjetnice vratili smo se unazad dva dana na prekrasni opuzenski trg i u Pivčevu kalu. Na spomenutoj manifestaciji koja je bila na visokoj razini, nije zaostala ni za mnogo večim i poznatijim događajima širom Hrvatske. Divimo se entuzijazmu svih Neretvljana koji su dali sve od sebe da gostima iz svih krajeva bude lijepo. Nas grupica Udrugara je svojom nazočnošću, nadamo se, pokazala da želimo i ponovno sljedeće godine družiti. Hvala lijepa svima vama, a naročito Pivčevoj kali bez koje ovog druženja ne bi bilo

Ana Jozović, prof.

Emisija o izložbi Anabel Zanze

Pogledajte video

Izlet na Brač

Kliknite ovdje.

Kliknite i ovdje

Udruga na Ohridu

Dugo sam priželjkivala izlet na Ohrid dok mi se to konačno nije i ostvarilo u organizaciji udruge „Ljubitelji hrvatskih tradicija i prirodnih ljepota“. Malo pospane od noćnog putovanja brzo nas je razbudilo svježe jutro Ohridskog jezera i ugodna pojava našeg makedonskog vodiča Ljupčeta. Na putu prema manastiru Sv. Nauma pričao nam je o planini Galičici (dijelu Solunskog fronta),danas parku prirode. Usput smo pogledali“vodeni muzej“,sojenice s ostacima arheoloških iskopina. Oko manastira je lijepo uređen prostor za šetnju uz izvore Crnog Drima koji tvore malo jezero,a jedan najveći dotok u Ohridsko jezero je posebno zanimljiv. Manastir obiluje ikonama i freskama starima dvjesto godina i zlatnim ukrasima. Sv. Naum je osnovao manastir u suradnji sa svetim Klimentom 900.godine,a i sam Naum je tu pokopan 910. godine.