Noć muzeja u Šibeniku (27. - 29.1.2017.)

Blizu je podne, autobus se polako popunjava,  poznate face, neki se nisu dugo vidjeli, javljanje. Svi su došli na vrijeme, nitko ne mora kupiti Jeger.

Krećemo, autobus je pun, raspoloženje dobro, očekivanja od izleta velika. Vozi nas mladi vozač Andrija .

Dan sunčan, bistar, divan. Vrijeme nas voli.

Daruvar 2016.

Boravak u Daruvarskim toplicama bio je vrlo sadržajno organiziran - spoj korisnog s ugodnim. Nakon terapija imali smo dovoljno vremena za upoznavanje grada Daruvara i njegove okolice.

Počeli smo sa šetnjom po Julijevom parku, gdje je smješten hotel Termal. Park je spomenik parkovne arhitekture u engleskome pejsažnome stilu sa stoljetnim stablima npr. Javorlisna platana iz 1860., tisa, crni orah itd. Tu su kupke iz 18. I 19. st. i vrela s pitkom vodom. Nekoć su tu bile rimske terme Aqua Balissae u kojima se kupao narod, te kamene kade iz 1818.  god. park krasi Centralno blatno kazalište s kupolom u maurskom stilu i brončani kip “Kupačica“ djelo Antuna  Augustinčića. Na park se nadovezuje Poučna staza Rimske park – šume. Uz samo židovsko groblje nalaze se rimske iskopine. Poznat je njihov Silvanov hram , čiji se stupovi i kapitel odavno pronađeni( Silvan je bio bog plodnosti).

Više...

Nova godina 2017. u Gorskom kotaru (30.12.2016. - 2.1.2017)

OK. Bili u Gorskom Kotaru na dočeku Nove Godine 2017. Ništa strašno reklo bi se, ali.... moglo je biti.....moglo je biti vrlo strašno...

Putovanje po Nadi, Dan Prvi (kolokvijalno Put Nade u bolje sutra)

Kako već to uobičajeno biva, s Nadom Zanze ne dobiješ samo doček Nove Godine, ne ne, s Nadom dobiješ kompletni doživljaj, kao što bi oni rekli: "...i to nije sve...". Krenulo se s Pila, kao i obično, vjerojatno je neko kasnio, kao i obično, nemam pojma, taj sam dio propustio jer smo se moja supruga i ja ukrcali na INA-inoj pumpi na Dolima. E, pored onoga kafića što je u svrhu marketinga promijenio ime kad smo dobili gospođu predsjednicu. E, tog.

Konavle (30.10.2016.)

Ponovno jedan lijepi izlet i druženje, ovaj put  u Konavle.

Na izlet nas je krenulo 43, a vozio nas je Dario Trojanović, vlasnik firme "Platanus".

Dan je bio kao stvoren za šetnju i obilazak ljepota Konavala, sunčan, ugodne temperature.

Vodić nam je bio naš član Niko Baćan. Vrlo iscrpno nas je upoznao sa poviješću Konavala, uz anegdote iz svakidašnjeg života konavljana.

Opuzen (12.8.2016.)

U suncano popodne 12.kolovoza 2016. dvadesetak Udrugara uputilo se u Opuzen. Cilj nam je bio nazociti festivalu Melodije hrvatskog juga 2016. i bodriti splitskog clana nase Udruge gospara Nena Vetmu. Putovali smo udobnim manjim autobusom u kojem je kao i vazda vladalo vedro raspolozenje. Posebno smo uzivali u lijepim slikama zalaska sunca iza Elafita i Peljesca.

Mali maraton na Neretvi (17.7.2016.)
Osim maratona lađa i brzinskih utrka koje organizira Udruga lađara Neretve, održava se još nekoliko natjecanja u utrci lađa, koje organiziraju temeljne lađarske udruge. Tako je 17. srpnja ove godine održan 12. kup Župe Bagalovići, svojevrsni minimaraton, u organizaciji Tradicijsko kulturno sportske udruge "Oba Krvavca", uz potporu općine Kula Norinska.
Više...

GORSKI KOTAR (22- 26. Lipnja 2016.)
Kao I obično krećemo sa Pila ujutro u 7 sati. Ovaj put za Gorski kotar. Svi se radujemo jer nas očekuje bogatstvo šuma, čisti I bistri potoci I rijeke. Osim prirodnih ljepota tu su I razne manifestacije kao: Dan jagoda,, Ivanske kresnice  Dan krumpira, Dani borovnica.

Konavle (21.1.2017.)

Dan, 21.1.2017., savršen za izlet u Konavle. Vrijeme sunčano i tiho. Udruga pojačana novim članovima što nas posebno veseli. Broj bliže pedeset nego četrdeset. Društvo za poželjeti. Naravno s nama je i naš Tešo što garantira dobru pjesmu i zabavu. To bi bilo u kratkim crtama o našem izletu u Konavle.

Više...

Dani jegulje u Opuzenu (19.11.2016)

Već drugu godinu zaredom, u Opuzenu i šire, održavaju se  Dani jegulje u Neretvi. Ove godine manifestacija je počela 18. 11. a završila 20. 11.

Naša Udruga je, na poziv organizatora, Udruge Maškadur iz Opuzena i prijateljske Udruge Pivčeva kala, čiji smo česti gosti na brudetijadama, nazočila, u subotu 19.11. toj manifestaciji. Na put smo krenuli, nas 28 i vozač Platanusa, Danijel, sa Pila u 09:00 sati.

Vrijeme je bilo oblačno, vjetrovito, najavljivana je kiša, ali cijelo vrijeme izleta ostalo je suho, čak sunčano i ugodno toplo.

Više...

Prapratno - Ston (02.10.2016.)

U subotu u 9:00 sati krećemo sa Pila na još jedan izlet. Ovaj put cilj nam je bilo Prapratno, pa Ston. Na Mostu kupimo župljane i nas 29 i vozač puni optimizma i u dobrom raspoloženju krećemo. Ovaj put je Udruga častila prijevozom. Nad Elafitima su se nadvili tmurni oblaci, more se opasno počinjalo mreškati, ali to nam nije kvarilo raspoloženje.

301. Sinjska alka

Društvo u sastavu Katica i Niko, Nada i Ivo, Niko, Anuška, Dubravka, Nada i Branka, 5. kolovoza u osam ujutro se uputilo s Pila prema Sinju, na još jednu Alku. U Neumu, po običaju, kupujemo spenzu. Po dolasku u Sinj posjetili smo Muzej Sinjske alke gdje smo s vodičem razgledali stalni postav. Tradicionalno, odlazimo u Zorice na ručak, a što drugo nego arambašići, i nakon šetnje po Sinju, na tribine gledamo Baru koju je dobio Alan Grčić Filipović.

Baćinska jezera (9.7.2016)

Kratko o Baćinskim jezerima, podaci uzeti iz Wikipedije:

Baćinska jezera su skup jezera u mjestu Baćina, uz grad Ploče, na desnoj (sjevero-zapadnoj) strani ušća rijeke Neretve. Jezera su površine 138 hektara (1,38 km 2), i spadaju u red najzanimljivijih pojava u hidrografiji krša. Nepravilnog su oblika, što se osobito odražava na reljefu dna. Sastoje se od šest spojenih i jednog odvojenog jezera: Voćuša (Oćuša), Trniševo ( Crniševo), Podgora, Sladinac, Vrbnik, Šipak i Plitko jezero. Površinom najveće jezero je Oćuša, a najdublje Crniševo, dubine 34 metra.

Više...

Izlet u Metković (21.5.2016.)

Sakupljanje na Pilama, pokret u 8.00 sati. Vidim puno mladih i novih članova. Vrijeme je prekrasno, autobus pun, raspoloženje na visini. Svi preduvjeti za uspješan izlet su tu. Gospođa Nada nas svih pozdravlja i upoznaje sa planiranim sadržajima koji nas očekuju.

Put do Metkovića je brzo prošao i eto nas kod Prirodoslovnog muzeja. Podijelili smo se po izboru: muzej, šetnja ili kafić. Oni koji su pošli u muzej mogli su vidjeti sve što leti, pliva, puže, gmiže ili hoda četveronoške, a pripada ovome kraju. Preparirano, naravno i vrlo moderno opremljeno. Muzej je otvoren prije 2 godine i jedan je od najmodernijih u Europi, uz onaj krapinski i Muzej sinjske alke.